Jak postępować przy zamawianiu towaru?
Aby złożyć zamówienie, należy przesłać nam następujące informacje: info@jpjtrailers.pl
1) Wybrany typ wózka lub produktu
2) Wymagana forma płatności (przelew na nasze konto w EUR/płatność przy odbiorze w EUR – w niektórych krajach nie jest możliwa)
3) Imię i nazwisko, adres do fakturacji i dostawy (posiadaczom ważnego numeru NIP – Numer Identyfikacji Podatkowej, faktura zostanie wystawiona bez VAT)
4) Numer telefonu, pod którym może się kontaktować przewoźnik
O realizacji zamówienia poinformujemy e-mailem. Najpierw zawsze podamy cenę transportu i całkowitą cenę zamówienia. Zamówione towary zawsze wysyłamy dopiero po potwierdzeniu.
Przy wyborze płatności w formie przelewu bankowego (zob. numer faktury na fakturze), złożymy zamówienie następnego dnia po otrzymaniu płatności na nasze konto lub po otrzymaniu odpowiedniego potwierdzenia przelewu bankowego.
UWAGA: Nie przyjmujemy płatności za pośrednictwem PayPal ani Xoom. Możliwe jest tylko dokonanie płatności klasycznym przelewem na konto (na nasze konto w EUR – zawsze podane na fakturze).
Do każdej przyczepy ATV dołączone są następujące dokumenty: Instrukcja montażu ze obrazkami, instrukcja obsługi, Karta gwarancyjna, CE i oryginał faktury. Wszystkie dokumenty są w języku angielskim.
